tag Suami isteri dan anak dalam kandungan maut .. diseret pemandu tertidur tidak perasan motosikal mangsa (10Gambar) - Berita Sayu

Header Ads

Suami isteri dan anak dalam kandungan maut .. diseret pemandu tertidur tidak perasan motosikal mangsa (10Gambar)

Putrajaya : Kemalangan di lebuharaya Mex menghala putrajaya petang semalam menyebabkan penunggang motosikal suami isteri serta anak yang dikandungan isteri maut.

Pasangan suami isteri tersebut dalam perjalanan pulang dari tempat kerja mereka, motosikal pasangan terbabit dirempuh oleh sebuah kereta pacuan 4roda jenis Toyata Hilux yang mana mangsa dan motosikal diserat kira-kira 100meter.

Pemandu Toyata Hilux mendakawa dia tertidur dan tidak perasaan kenderaan nya mengheret motosikal yang ditunggang mangsa suami isteri.

Mangsa dikenali dengan nama Muhammad Jabrullah dan isterinya yang dikenali dengan nama Ezatty maut ditempat kejadian impak kemalangan terbabit.








Apa yang paling memilukan bukan 2 orang yang meninggal malahan 3 orang termasuk anak sulung mangsa yang dikandung isteri nya juga maut impak kemalangan terbabit. 

Jenazah suami isteri terbabit di hantar ke Hospital HUKM untuk tindakan lanjut dan akan dibawa pulang ke Kedah kampung halaman arwah isteri mangsa untuk disemadikan disana.

Punca sebenar kejadian masih disiasat oleh pihak berwajib, apa yang berlaku mengundang pilu rakan-rakan yang mengenali arwah semoga kedua-dua belah keluarga mangsa suami isteri tabah dengan apa yang berlaku. Al fatihah 

1 comment:

Powered by Blogger.