tag Selamat tinggal sayang.. Kaki Azril kejang ketika berenang lalu dia tenggelam di laut (6Gambar) - Berita Sayu

Header Ads

Selamat tinggal sayang.. Kaki Azril kejang ketika berenang lalu dia tenggelam di laut (6Gambar)

Langkawi : Azril baru sebulan berkerja di Hotel di Langkawi dan sedang sertai aktiviti bina pasukan bersama rakan-rakan nya ketika maut lemas Pantai Pasir Panjang di Pulau Tuba, Langkawi, petang semalam
Mayat Azril Ahmad, 36, dari Kampung Bohor Tempoyak, Mukim Kedawang di sini, ditemui rakan-rakannya pada 5.45 petang.
Ketua Polis Daerah Langkawi, Superintendan Dr Che Ghazali Che Awang berkata, ketika kejadian mangsa dilaporkan sedang menyertai aktiviti bina pasukan bersama 20 rakannya di pantai berkenaan.
"Siasatan awal mendapati mangsa adalah kakitangan bahagian kejuruteraan di sebuah hotel di Pantai Kok di sini yang menyertai aktiviti bina pasukan anjuran majikannya.



"Mangsa dilaporkan terjun seorang diri dari bot yang dinaiki untuk berenang ke pantai tanpa memakai jaket keselamatan sebelum mengalami kejang kaki dan tenggelam," katanya ketika dihubungi di sini, hari ini.
Che Ghazali berkata, sejurus mangsa dinaikkan ke darat pemeriksaan awal oleh rakan-rakannya mendapati mangsa sudah meninggal dunia dan mayat dihantar ke Hospital Langkawi (HL) untuk bedah siasat.
"Mangsa dilaporkan baru sebulan bekerja di hotel terbabit.
"Hasil bedah siasat ke atas mayat mangsa mengesahkan punca kematian adalah akibat lemas dan kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut," katanya.

Semoga isteri nya tabah kehilangan suami tercinta dengan anak-anak yang masih kecil dan roh arwah suaminya dicururi rahmat. Al fatihah

No comments

Powered by Blogger.