tag Terkulai layu berlumur darah .. Isteri yang dinikahi 3 bulan maut motosikal suami rempuh rumah (10Gambar) - Berita Sayu

Header Ads

Terkulai layu berlumur darah .. Isteri yang dinikahi 3 bulan maut motosikal suami rempuh rumah (10Gambar)

TANJONG KARANG :  " Maafkan abang sayang abang cuai .. jika tidak tak akan berlaku perkara macam ni " , Sayu luahan suami ini apabila melihat isteri berlumuran darah parah dikepala akibat rempuhan yang kuat motosikalnya pada tembok dan tiang garaj rumah.
Mereka berdua menaiki motosikal jenis Yamaha NMAX dalam perjalanan pulang kerumah untuk berbuka setelah pulang dari pekan Tanjong Karang, suami turut cedera dikepala impak kemalangan terbabit.
Kebahagiaan mereka suami isteri yang baharu melangsungkan perkahwinan tiga bulan lalu tidak berpanjangan setelah seorang daripadanya maut dalam kemalangan di Taman Seri Setia, berhampiran Batu 9 di sini semalam.
Dalam kemalangan kira-kira pukul 6.40 petang itu, Nur Ayuni Mahassan, 27, meninggal dunia di lokasi kejadian akibat cedera parah di kepala.







Sementara, suaminya, Agus Salim Sakban Nuddin, 29, yang turut parah di bahagian kepala masih dirawat di Hospital Tanjong Karang.
Difahamkan mereka dalam perjalanan ke rumah untuk berbuka puasa.
Ketua Polis Daerah Kuala Selangor, Superintenden Ruslan Abdullah berkata, siasatan awal mendapati mereka yang menaiki motosikal jenis Yamaha NMAX sedang menuju ke Jalan Bomba dari pekan Tanjong Karang.
"Sebaik tiba di lokasi kejadian, motosikal yang ditunggangi Agus hilang kawalan sebelum merempuh tembok dan tiang garaj sebuah rumah di tepi jalan tersebut.
"Impak rempuhan itu mengakibatkan Nur Ayuni meninggal di lokasi kejadian akibat parah di kepala dengan mayat telah dihantar ke Hospital Tanjong Karang untuk bedah siasat," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.
Sehubungan itu, Ruslan meminta orang ramai yang mempunyai maklumat kemalangan supaya menghubungi Pegawai Penyiasat, Inspektor Norasyikin Roslan di talian 010-2621743 atau mana-mana balai polis berhampiran.
Jelasnya, kes kini disiasat di bawah Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan 1987, semoga Agus tabah kehilangan isteri tersayang disaat syawal dan aidilfitri bakal menjelma.Al fatihah 

No comments

Powered by Blogger.