tag Video saat kereta bapa arwah adik Aril Rizqin dilanggar dan dia maut tercampak (8Gambar) - Berita Sayu

Header Ads

Video saat kereta bapa arwah adik Aril Rizqin dilanggar dan dia maut tercampak (8Gambar)

Rawang : Kereta dipandu bapa arwah adik Aril Rizqin Redza Sharil tenang menyelusuri lebuhraya utara selatan sehingga lah di di Kilometer 433.8 Lebuh raya Utara Selatan arah utara dekat Bukit Beruntung kereta yang dipandu ayahnya dirempuh sebuah kereta Persona hitam yang kelihatan memandu dalam keadaan melulu.

Detik tersebut berjaya dirakam oleh sebuh kereta dibelakang mereka itu lah saat ajal menjemput adik Aril yang berusia 3bulan yang maut tercampak dari kereta yang dipandu bapanya dia nazak dan maut dalam pangkuan ibunya.
VIDEO KLIK SINI


VIDEO KLIK SINI





Aril Rizqin Redza Sharil disahkan meninggal dunia pada jam 2.30 petang, kira-kira sejam selepas kejadian ketika menerima rawatan di Hospital Sungai Buloh (HSB). 

Kemalangan kira-kira jam 1 tengah hari itu turut menyebabkan bapanya, Shahril Salleh, 32; ibu, Rafnah Mongudancgal, 35, serta dua abangnya, Aril Hakimi Ashraf, 11, dan Aril Zakuan Haris, 4, cedera ringan. 

Turut cedera ringan wanita yang memandu kereta PROTON Persona berusia 27 tahun dikenali sebagai S Nishanty. 

Ketua Polis Daerah Hulu Selangor, Superintendan R Supramaniam, berkata kemalangan dipercayai berlaku apabila pemandu PROTON Persona yang memandu di lorong tengah mendakwa panik selepas merasa kenderaannya dihimpit dari sebelah kiri menyebabkan dia segera bertukar ke lorong kanan. 

Katanya, tindakan itu menyebabkannya hilang kawalan lalu kenderaan itu berpusing ke arah bertentangan dan melanggar penghadang di tengah lebuh raya.

Pada masa sama, PERODUA Axia yang turut berada di lorong tengah dihimpit sebuah kenderaan di lorong kanan menyebabkan dia hilang kawalan lalu terbabas ke longkang di kiri lebuh raya.

"Kejadian mengakibatkan isteri dan anak bongsu mangsa berusia tiga bulan tercampak keluar dari kenderaan. Bayi itu yang cedera parah meninggal dunia ketika menerima rawatan di HSB," katanya dalam satu kenyataan, hari ini. Supramaniam berkata, kes disiasat mengikut Seksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987.

No comments

Powered by Blogger.